۶ پاسخ

همین ۲۴ برو ازمایش
۲۸ هفتگی هم سونو داریم و واکسن کزاز
دیگه همش همزمان سخت میشه

بنظرت دکتر بهتر میدونه یا من؟

از 24 تا 28
ولی دکتر به من گفت هفته بعد برم که تازه میرم تو 22 😕

از ۲۴ تا ۲۸ فرصت داری بری.

دکترم بهم گفت ۲۸هفته

بمن گف آخر فروردین برو میشم ۲۳هفته گف عیبنداره

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان پسر کوچولو 🥰 مامان پسر کوچولو 🥰 هفته سی‌ودوم بارداری