۶ پاسخ

۲۴تا۲۸

من ۲۵هفته آزمایش دادم

ممنون. چونکه من این دوماه نرفتم واسه ماماایی

لازمه باید هرماه برم یانه

هفته ۲۴ تا ۲۸ دکتر خودش مینویسه برات

٢٤ تا ٢٨ هفته

۲۴الی۲۸هفته

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کیان و النا مامان کیان و النا ۴ ماهگی
مامان جاناویارا مامان جاناویارا ۲ ماهگی