در خواست دوستی بده پرم عزیز
بله دکتر باید بنویسه.. از۲۴هفته تا نهایت۲۹هفته وقت داری
من دکترم نوشته میخوام ۲۶ هفته برم اینجا بهم گفتن ممکنه اگه زودتر بری قندت مشخص نباشه و نشون نده مثلا ۲۴ هفته منظورشون بود
دکترت باید بنویسه حتما چون علاوه بر قند یه سری چیز دیگه هم مینویسن
من تو ۲۷ هفته رفتم دادم
٢٤ تا ٢٨
اره ديگه دكترت بگو بنويسه
۲۴تا۲۸هفته میری اره دکتر مینویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.