۶ پاسخ

شما سونو چند هفتگی براتون دکتر نوشته 26هفته باید برید ؟منم نمیدونم آزمایش قند سه مرحله ای کی باید برم، میشه بپرسم شیراز زیر نظر چه دکتری هستین؟

از ۲۴ تا ۲۸ هفته

من ۴مرحله ای هفته ۲۸بارداری

من وارد ۲۴ هفته شدم رفتم آزمایش انجام دادم ولی تا ۲۸ هفته فرصت داده بنظرم دکترت برات کی نوشته معمولا دیگه ۲۴ و ۲۵ انجام بده

۲۴هفته ۲۵هفته خوبه

۲۴ تا ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان دخترم 🦋 مامان دخترم 🦋 ۶ ماهگی