۴ پاسخ

سونووزن معمولای توی ۳۲هفتگی انجام میشه من چهارشنبه نوبت دارم، آزمایش قندهم که ازهفته ۲۴تا۲۸وقت داری انجام بدی.

من گلوکز و 27 دادم وزن و گذاشتم هفته بعد سونو نوبت داد

وزن برا من واسه ۳۱ هفته نوشته برای گلوکز من ۲۷ هفتگی رفتم

قند 24 هفته
وزن 28 هفته

سوال های مرتبط

مامان کیمیا جانم مامان کیمیا جانم هفته بیست‌ودوم بارداری