دکتر من سه مرحله نوشته بود
ازم ۴ بار خون گرفتم یکبار ناشتا و بعد خوردن شربت سه بار بعدی ب فاصله یک ساعت یک ساعت
باید حداقل ۱۰ ساعت ناشتا باشی سخت نیس اون شربت مزه بدی نداره سعی کم آب یخ با خودت ببری قاطی کنی
و یدفه بخوریش نه کم کم . یکم اون گشنگی و سرگیجه اذیت میکنه در کل برا من اوکی بود
اون محلولم با آب سرد تگری مخلوط کن تا حالت بد نشه ازش
دکتر من دو مرحله ای نوشته بودن یه بار ناشتا خون گرفتن یه بار یه ساعت بعد خوردن گلوکز
اصلا سختی نیست.من خیلی استرسشو داشتم
اول خون میگیرن
بعد یه مایع شیرین پرتقالی میدن بهت تو ۵ دقیقه بخوری
بعدش سه بار با فاصله ۱ ساعته دوباره خون میگیرن ازت.
به نظرم با همسرت برو ماشینو یه جا پارک کنید تا هی بری صندلی عقب دراز بکشی.
من آخراش یکم بیحال شدم.
حتما لقمه نون پنیر گردو یا هرچی دوست داریی ببر که بعدش بخوری..
باید ۸ تا ۱۰ ساعت ناشتا باشی..اول صبح ناشتا دوشیشه آزمایش خون ازت میگیرن و آزمایش ادرارم باید ناشتا قبل خوردن محلول بدی..بعدش محلول قندو میدن با آب قاطی میکنی ده دقیقه وقت میدن بخوری و یساعت بعد خوردن محلول یه آزمایش خون دیگه میدی...هیچی هم نباید بخوری فقد همون محلول( سعی کن تکون نخوری و یجا بشینی چون اگه بالا بیاریش آزمایش کنسل میشه باید یه روز دیگه دوباره بری )...مرحله دومو که خون دادی دوباره هیچی نمیخوری یساعت بعدشم یه خون دیگه میدی یعنی دوساعت بعد خوردن محلول و تمام....سوراخ سوراخ میشی میره😂قشنگ من ۸ صبح رفتم تا ۱ علاف بودم اونجا از گشنگی تلف شدم شام سنگین بخور سیر بمونی
اره فک کنم یه هفته من که نمیدم چون اول بارداریم دادام الان هم پولام کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.