من استولینی هستم تو ۲۶هفته ازمایش چهار مرحله ای دادم دیگه اون شربت نباید بخوری
نه اونایی که قند دارن ازمایش نمیدن
دکتر به من گفت چون دیابتت تایید شده نیاز نیست گلوکز بخوری
فقط باید یه آزمایش معمولی دو ساعته بدی که روی پروندت باه
نه آزمایش گلوکز رو نباید بدی
دکترت باید برات آزمایش قند چند نوبته بنویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.