۴ پاسخ

من استولینی هستم تو ۲۶هفته ازمایش چهار مرحله ای دادم دیگه اون شربت نباید بخوری

نه اونایی که قند دارن ازمایش نمیدن

دکتر به من گفت چون دیابتت تایید شده نیاز نیست گلوکز بخوری
فقط باید یه آزمایش معمولی دو ساعته بدی که روی پروندت باه

نه آزمایش گلوکز رو نباید بدی
دکترت باید برات آزمایش قند چند نوبته بنویسه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی