۸ پاسخ

سلام دوستان من نمیدونم پیامم کجا بنویسم جای پیام نوشتن نیس فقط جای پاسخ هس من اخر۲۳هفته ام بچه اول تپل بودم فردا ۲۴هفته میشم ولی اصلا بچه حس نمیکنم حرکتش نمیدونم چه کنم همه دیگه تا الان حس کردن شیرینی میخورم سمت چپ میخابم خبری نیس اصلا

۲۴ تا ۲۸ بری بهداشت خودشون بهت میگن

من ۲۴ هفته و ۱روز دادم

اصلش ۲۴ تا ۲۸ هست اما دکتر به من گفت ۲۱-۲۲ هفته آزمایش بدم. بستگی به نظر دکترت داره

بین هفته ۲۴ تا ۲۸

دکتر ب من گفت ۲۵ هفته بده اما از ۲۴ تا ۲۸ میشه داد

منکه دیروز دادم
پودرشم خوشمزه بود مزه آب پرتقال میداد

۲۴تا۲۸هفته

سوال های مرتبط

مامان کیان و النا مامان کیان و النا ۴ ماهگی
مامان دخترم 🦋 مامان دخترم 🦋 ۶ ماهگی
مامان جاناویارا مامان جاناویارا ۲ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی