۵ پاسخ

حالا شاید این آزمایش اون آزمایش نباشه

ازهفته ۲۴به بعد

من دکتر برام نوشت ۲۴ هفتگی باید برم بدم

۲۴ تا ۲۸
۲۵/۶ برو عقب ننداز اصلا انقدری که بزرگش میکنن نیست و هرچقد زودتر بری راحت تره و سنگین و اذیت نیستی

تا هفته ۲۸ وقتش هس

سوال های مرتبط

مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری