خانوما ازمایش قند رو چند هفته باید بدیم

۷ پاسخ

۲۴ هفته بهترین زمانه دیر نرو

۲۴تا۲۸

۲۴ تا ۲۸

تا ۲۸ هفته

۲۷من رفتم

۲۴تا ۲۸هفته

۲۴ یا ۲۵ هفته

سوال های مرتبط

مامان دخترم 🦋 مامان دخترم 🦋 ۶ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی