از کجا بفهمیم قندمون رفته بالا؟؟
علائمش چیه؟؟

۴ پاسخ

دستگاه تست قند بگیر هر روزچک کن بعضیا بدون علاعم هست

من قند دارم
گزگز و بی حسی دست و پا
سیاهی رفتن چشا
خشکی شدید دهان مدام تشنمه
تپش قلب و تنگی نفس
ورم
وزن بالا
اینا علائم شه

آزمایش بدع ...
ولی میگن تکرار ادرار و همش تشنع میشی

ازمایش

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۴ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی