مامانا سر پسرتون شکمتون سرد بود یا دخترتون

۱۰ پاسخ

من شکمم سرد بود از اول بارداریم...
بدون دلیل دست میذاشتم روی رحمم سرد بودش...
ولی بدنم گر می‌گرفت...یعنی وسط چله زمستون ک همه سردشون بودش من یکی گرم گرم بودم...😅

تاپیکام ببین گلم🎀🎁❤️ببینم برای 👶🏻👶🏻👶🏻میپسندی🥹🥰

شکمم گرم دست و پاهام یخ دختره

شکمم همیشه قبل بارداری و الآنم سرده دختره😍

من شکمم داغه و پسره

منکه پسر دارم
کلا داغم یکسره گرما میخورم

والا نگاه نکردم

من سر هر دو بارداریم سرده پسر🌱

میگم من شکمم انگار سرده اشکال نداره؟

من شکمم داغه پسره

سوال های مرتبط

مامان مامانی مامان مامانی هفته هجدهم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۳ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۹ ماهگی