بچه ها تو هفته من وزن ۱۹۸۰ خوبه؟

۲ پاسخ

آره مال شما نرماله .من ۲۲۰۰ بود دو هفته جلو تر از هفتم بود بچه گفت زیاده مولتی ویتامیناتو قطع کن زیاد درشت نشه بچه تا موقع زایمان

اره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 ۸ ماهگی
مامان 🩷آوین🥹 مامان 🩷آوین🥹 روزهای ابتدایی تولد