کسی از پوشک هانیز استفاده کرده؟

۱۴ پاسخ

اره عزیزم به نظرم تنها پوشکیه که شب تا صبح پر پرم بشه در حال ترکیدنم باشه به هیچ عنوان نم پس نمیده و ضد حساسیتم هس
من کلی پوشکای مختلف امتحان کردم که ببینم کدوم بهتره و واقعا هانیز از همه بهتر بود

عالیه

من راضی بودم

عالیه

عالیه بخرپشیمون نمیشی ولی خیلی گرون شدا

قیمتش چنده هانیز

بلههه

من ببم استفاده میکنم خوبه راضیم

من یبار گرفتم خیلی سایزش نسبتت ب مای بی بی بزرگتره قیمتش پایینتر

من استفاده میکنم
چون قواره اش از مولفیکس بزرگتره دوسش دارم
اصلا هم نم نمیزنه

من برا پسرم سه هانیز بستم
کوچیک که شد چهار مولفیکس
باز کوچیک شد
الان چهار هانیز اندازشه


بعد این میخوام پنج مولفیکس ببندم و بعدشم پنج هانیز ان شاالله🤣🤣

من استفاده میکنم خیلی خوبه

من نبستم اما جاریم میگفت عالیه

آره من برای نرگس هانیز میبندم

من قبلا چند بار گرفتم ولی الان مای بی بی استفاده میکنم راضیم

سوال های مرتبط

مامان ویهان😻🍼 مامان ویهان😻🍼 ۱ سالگی