۶ پاسخ

فک کنم اولیه خارجیه دومیه ایرانی. خارجی مسلما بهتره دیگ. ترکیباتشم فک کنم بیشترباشه

ببخشید شما الان حرکت‌های نی نی رو حس میکنید؟

یکیش مولتی ویتامینه یکیش فولیک اسید فرق دارن باهم

اینم پشتش

تصویر

اینم دومی

تصویر

اینم ‌.شتش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۶ ماهگی