۶ پاسخ

من شیر ماجان دادم

آره شیر پاستوریزه پر چرب میهن البته تو فرنی میریزم وگرنه شیر خودمو میخوره

همین الان برا اولین بار دادمش😅

هیچی ام نشد

هم شیر گاو دادم هم پاستوریزه

بله من😅😅

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی 🩵 مامان جوجه طلایی 🩵 ۱۶ ماهگی