۲ پاسخ

اره چطور؟ من دکترگفت بدم چون ازنظر گوارشی نه سبکه نع سنگین که بچه یبوست نگیره

من دارم میدم خیلی راضیم ، ای آر میدم اگر گیر نیارم ساده اش هم خوبه ،

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۱ سالگی