کسی تا حالا این شیرخشکو ب بچش داده؟؟
وزندهیش چطوره ؟؟

تصویر
۲ پاسخ

من سه هفته ای میشه استفاده دارم میکنم به نظرم وزندهیش بیشتر از پپتی هست،مزه و بوش ولی مثل پپتیه،چرب ترهم هس

برای وزندهی خوبه؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان خاله ریزه👶🏻💖 مامان خاله ریزه👶🏻💖 ۱۷ ماهگی
مامان kavin.kasra مامان kavin.kasra ۱۲ ماهگی