کسی تا حالا از این شربت به بچش داده؟

تصویر
۵ پاسخ

بروفن بده خوبه من از این تا حالا ندادم

نع من تاخالا ندارم فقط پاراکید میدم

بله من دادم

همون استامینوفن یا پاراکید بگیر

نه من ندادم برای چیه

سوال های مرتبط

مامان kavin.kasra مامان kavin.kasra ۱۲ ماهگی
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان ❤️دلوین❤️ مامان ❤️دلوین❤️ ۱۵ ماهگی