خانما کیسه آب گرم ضررنداره؟ پهلوهام خیلی درد میکنه

۷ پاسخ

ن اصلا نباید بذاری

نکن ، ی شال نرم ببند آروم دور کمرت

من پهلوم یک شب خیلی درد میکرد کیسه اب گرم گذاشتم چند دقیقه کمی آروم شد ولی خودت میدونی خطرناک نباش برات

سوال منم هستت

نکن خطرناکه!

فک نکنم خوب باشه وقتی میگن دوش آبگرم خوب نیس اینم همینطور

بنظرمن ضرر داره حتی میگن دوش اب گرمم نگیرید کیسه که حرارتشم بیشتره

سوال های مرتبط

مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان آریا 🐣 مامان آریا 🐣 ۴ ماهگی
مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد