بچها سنو جنسیت قیمت چنده با بیمه تامین یا ازاد

۳ پاسخ

من دیروز رفتم ۱۲۰۰

الان ک زوده برات با سنو انومالی جنسیت رو هم میگن هزینشم ازاده هفته ۱۸ باید بری

فک میکنم ۲۰۰اینا باشه دقیق نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان رادمان🥭 مامان رادمان🥭 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری