۴ پاسخ

اتفاقا خیلی خوبه اب بخور

نه منم اب زیاد میخورم

نه اتفاقا خیلیم خوبه اب
هم برای خودت هم نی نی

چرا موثر هست اما خب بری سونو بهت میگن اگر خیلی زیاد بشه

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد