۶ پاسخ

عطش داری که زیاد اب میخوری؟

نمیدونم والا.

ازمایش دادی ؟ یه وقت قند نداری ؟

اگه بعد از شام و ناهاره ک عیب نداره منم اینجوری میشم بعدش میخابه ولی اگه تو طول روز اینجوری برای اطمینان سونو بده

واس منم هست بعد غذا واب اینچیزا میخورم یهو بزرگ میشه بعد کم کم با دستشویی رفتن بادش میخابه

میخای برای اطمینان برو ی سنویی بده

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری