سلام خانوما
از چند ماهگی میشه ب بچه ها بستنی داد؟

۴ پاسخ

من به دخترم موقعی که خودم میخورم میدم

نباید بدی اصلا

بالای۲ سال

قندش خیلی زیاده حتی بالای یکسال هم بهتره مصرف نشه

سوال های مرتبط

مامان کیارش مامان کیارش ۹ ماهگی
مامان ❤️دلانا🥰 مامان ❤️دلانا🥰 ۱ سالگی