خانما بستنی و ماست از چند ماهگی میشه داد

۴ پاسخ

ماست پروبیوتیک یا ماست ماجان بدید.بستنی هم کلا غیرمجازه حتی بالای یک سال، خودتون میوه هایی مثل موز،تمشک،توت و اینارو بذارید فریزر، یخ بزنه، بعد توی غذا ساز مخلوطش کنید، باز بذارید یکم خودشو بگیرهط و بدید بخوره

من بستنی هم میدم خودم خوردنی

ماست الان
بستنی بالای یکسال

من میدم بهش ازهفت ماهگی

سوال های مرتبط

مامان فندقم مامان فندقم ۱۵ ماهگی
مامان دِلین😋🍓 مامان دِلین😋🍓 ۹ ماهگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی
مامان امیر محمد مامان امیر محمد ۱۵ ماهگی
مامان نابغه کوچولو مامان نابغه کوچولو ۱ سالگی
مامان حامی مامان🐥 مامان حامی مامان🐥 ۹ ماهگی