۳ پاسخ

ن عزیزم ماست پاستوریزه پر چرب از دوسالگی ب بعد کم چرب میتونی الان بهش لبنیات بدی با تست حساسیت چون لبنیات الرژین هست

ماست پروبیوتیک بدی فک میکنم بهتر باشه
من از دکتر سوال کردم گفت از ۶ ب بعد میتونی بدی ماست و کشک رو ولی شیر رو گفت نده

ماست از ۶ماهگی با تست مجازه ماست های پروبیوتیک مثل ماست ماجان
ولی من الان دیگه به پسرم خودم شیر میخرم ماست میزنم میدم

سوال های مرتبط

مامان فندقم مامان فندقم ۱۵ ماهگی
مامان دِلین😋🍓 مامان دِلین😋🍓 ۹ ماهگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی
مامان امیر محمد مامان امیر محمد ۱۵ ماهگی
مامان نابغه کوچولو مامان نابغه کوچولو ۱ سالگی
مامان حامی مامان🐥 مامان حامی مامان🐥 ۹ ماهگی