سلام خانم های عزیز
شماتوهفته من علائمی دارین؟

۳ پاسخ

سلام خانما اوایل ماه چهارم باردداری هستم استخر برم مشکلی نداره؟!

ولی بازم استرس دارم

سلام من اصلا علایم ندارم هیییییچی. خیلی ام نگرانم

سوال های مرتبط

مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۸ ماهگی
مامان 💙علیسان💙 مامان 💙علیسان💙 ۶ ماهگی
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد