۵ پاسخ

چی هست

ن اگر فشار بالا نداری عب نداره

نه هفته ای یکی دوبار اشکال نداره.من هر دو سه روز میخورم.انگار بدنم نیاز پیدامیکنه ب نسکافه اینا

حالا دیگه خوردی بهش فک نکن ولی انرژی زا کلا خوب نیست

نه هراز گاهی اگه بخوری اشکالی نداره
اونایی که پشت سرهم میخورن مشکل سازه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری