۶ پاسخ

بالا عزیز باید زیر 4.5برسه

خییییلی زیاده حتما با متخصص غدد مشورت کن که بهت قرص بده و تحت نظرش باشی

خیلی زیاده باید حداکثر ۳و ۳/۳۰ باشه برا کسی که سابقه تیرویید داره

زیر ۲/۵–۳ باید باشه.تحت نظر متخصص غدد باش

زیاده عزیزم مال من الان زیر ۱ هست

زیاده تو بارداری باید زیر ۳ باشه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 👣 مامان رادمهر 👣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه و مهدیار مامان ریحانه و مهدیار ۹ ماهگی
مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان حبه انگور مامان حبه انگور روزهای ابتدایی تولد