خانم ها جواب آزمایش تیرویید وازمایش قندمن هست ببینید چطوره

تصویر
۱۰ پاسخ

خوبه عزیزم

تیروئیدت بالاس

سلام‌ خانم ها.میگم میشه قندجنین بیفته توشکم مادر؟

چیزای شور و ترشی نخور تیروئیدت میاد پایین

عزیزم تیروئید منم اینجوری بود نگران نباش دکتر نه قرص داد نه چیزی لب مرزه یکم رعایت کن فقط

قندت خوبه، تیروئیدت کم‌کاره دکتر قرص میده اوکی میشه

تیرویید خیلی بالاس قرص میدع بهت

اره سر پسرمم قرص تیرویید می‌خوردم

خودم حدس میزنم نزدیک لب مرزه

فردا میبرم دکترببینه خواستم شماببینید یکم استرسم کم شه

سوال های مرتبط

مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان دخمل مامان دخمل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ ۷ ماهگی
مامان تودلی💙 مامان تودلی💙 هفته بیست‌وششم بارداری