۴ پاسخ

منم خیلی استرس دارم ک یهو دیابت نداشته باشم
برام دعا کن مال منم نرمال باشه😪

چقدر طول کشید جوابش بیاد

کدوم ازمایشگاه دادی هزینش چقدره شدع

تبریک

سوال های مرتبط

مامان تودلی💙 مامان تودلی💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رها❤️ رادمهر💙 مامان رها❤️ رادمهر💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیر علی وسام مامان امیر علی وسام ۴ ماهگی
مامان هیراد 🧿🩵 مامان هیراد 🧿🩵 هفته سی‌ودوم بارداری