بچه ها ببینید ازمایشم چطوره خوبه نرماله؟؟

تصویر
۷ پاسخ

یکم بالاست نشون بده دکترت

خوبه اما دکتر من گفت باید زیر ۲ و نیم باشه تو حاملگی
برام نصف قرص لیووتریکسین ۱۰۰ روزانه شروع کرد

برای بچم خطری نداره ؟؟؟😢

باید زیر ۲ونیم باشه
خیلی بالا نیست ولی باید قرص بخوری

عزیزدلم ،برا بارداری نرمالش ۱.۵ ، ۲ اینا هست🥲به نظرم حتما به دکترت نشون بده

باید چند باشه عددش؟

آزمایش تیرویید بنظرم بالا هستش

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🤍🐣 مامان دلوین 🤍🐣 ۸ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان و فسقل مامان شاهان و فسقل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رادمهر 👣 مامان رادمهر 👣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان و فسقل مامان شاهان و فسقل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 ۷ ماهگی