یکم بالاست نشون بده دکترت
خوبه اما دکتر من گفت باید زیر ۲ و نیم باشه تو حاملگی
برام نصف قرص لیووتریکسین ۱۰۰ روزانه شروع کرد
برای بچم خطری نداره ؟؟؟😢
باید زیر ۲ونیم باشه
خیلی بالا نیست ولی باید قرص بخوری
عزیزدلم ،برا بارداری نرمالش ۱.۵ ، ۲ اینا هست🥲به نظرم حتما به دکترت نشون بده
باید چند باشه عددش؟
آزمایش تیرویید بنظرم بالا هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.