آزمایشم چطوره بچه ها ؟

تصویر
۴ پاسخ

اون سه تا که علامت Lنوشته ،منم آزمایش منم همین بود یعنی کم خونی داری

اینم صفحه دوم

تصویر

کم خونی داری

گلبول قرمز و هموگلوبین خونت پایینه عزیز

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🤍🐣 مامان دلوین 🤍🐣 ۸ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان و فسقل مامان شاهان و فسقل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر 👣 مامان رادمهر 👣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۴ ماهگی
مامان راحله مامان راحله ۱۱ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۲ ماهگی
مامان مربا🩷🍭🍬 مامان مربا🩷🍭🍬 ۸ ماهگی
مامان آیسا 🫧💗👶🏻 مامان آیسا 🫧💗👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نفس خانوم 🩷 مامان نفس خانوم 🩷 ۵ ماهگی