خانما آیهان یا آرن کدوم قشنگ ترع بزارم رو نی نیم

۵ پاسخ

عزیزم به نظرم آرن .آخه یه مدت خیلی آیهان گذاشتن خیلی تکراری شد بازم هرچی خودت صلاح میدونی انشالله به خوبی و صحیح و سلامت بغل بگیریش و نامدار باشه🥰

آرن قشنگتره و جدیدتره

بین این دوتا
آیهان به نظرم قشنگه چون آوای خاصی داره😍

آرن قشنگتره ب نظر من✨

از نظر من «آرن»

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵🐚 مامان آیهان🩵🐚 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سه تفنگدار مامان سه تفنگدار ۱ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی