۱۵ پاسخ

من که کلا با آب داغ حموم میکنم😳💔

نمیدونم کلا من با اب داغ حموم میکنم ی عادته

آب گرم باعث میشه کیسه آب نازک بشه
و احتمال سوراخ یا پاره شدنش هست .

من شنیدم برا زایمان که راحت باشه میگن حموم اب داغ برید
احتمالا باعث میشه دهانه رحم زودتر باز بشه
بهتره اب ولرم دوش بگیری

کمرو شل میکنه رحمو تحریک

هم واسه جنین خطر داره هم واسه جفت .و اینکه احتمال زایمان زودرس هم میاره. دکتر من گفت خیلی برا جنین بده اصلا با آب داغ حموم نکن و طولانی واینسا زیر دوش

کمر شل میشه

منم که ابم مث همیشه اس وسط داغ و خنکیه

کی باآب داغ حموم میکنه آخه همون آب ولرم کافیه مگه میخوای بسوزی

آب داغ باعث شل شدن کمر و رحم میشه سست میشه .

کمر و رحم نباید گرم بشه شل میشه و خدایی ناکرده خونریزی

رحم تحریک نشه باز بشه

من با اب داغ حموم کردم کیسه آبم پاره شد

منم روزی مه سقط مردم نیم ساعت قبلش تو حموم با اب داغ دوش گرفتم تا درد کمرم کم تر بشه ولی باعث شد کیسه ابم پاره بشه و سقط کنم

به حق چیزای نشنیده

سوال های مرتبط