۷ پاسخ

انشالله ماه بعد عزیزم زود زود بتا نده بی بی چک مثبت شه برو بتا اینجوری استرس میگیری گلم منم مثه تو بودم زود زود میرفتم

اره انشالله ماه بعد نتیجه بگیری

بلهههه

سلام بله تاخیر داشتی گلم

بله انشالله دفعه دیگه مثبت میشه

بله

آره منفی

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🐣 مامان تو دلی 🐣 هفته هشتم بارداری
یاسمین
نیسی یاسمین نیسی قصد بارداری
مامان آلانور مامان آلانور هفته سی‌ونهم بارداری
zahra zahra قصد بارداری
مِمول مِمول قصد بارداری
مامان جوجَم🧸🤎 مامان جوجَم🧸🤎 هفته سیزدهم بارداری