۵ پاسخ

کولیک داره

کولیکه

رفلاکس و کولیک

کولیک داره طبیعیه همه ی بچه ها اینجورین

اره ماله منم همش گریه میکنه

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۴ ماهگی