۴ پاسخ

بعضی از دکترا میگیرن

دکتر منم گرفت با این که سزارین اجباری بودم

آره عزیزم جدا میگیرین حتی من طبیعی بودم که پریسا نجفی گفت ۱۰ تومن باید بزنی ولی وقت زایمانم نبود دکتری که معرفی کرد ۵ تومن گرفت میگفتن سزارین هم ۵ میگیره حالا دیگه نمیدونم

نه سزارین اجباری هزینه جدا نداره که

سوال های مرتبط

مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 هفته سی‌وششم بارداری