۱۷ پاسخ

دختره عزیزم

اره خداروشکر ک سالمه میخاستم براش وسیله بگیرم آنومالی گفت پسر بعد این آزمایشو بعد اون دادم آنومالی دادم ب دکترمم نشون دادم گفت دختر دودل شدم گفتم ببینم چی هستم اره جنسیتشم فرقی نداره سالم باشه

جنسیت اینجا نیس عزیزم کامل عکس بزار از صفحه

ینی دختره الان

پسره قطعا

از صفحت عکس بنداز

احتمال پسر بیشتر

این صفحه اول این آزمایش ژنتیک بود

تصویر

از صفحه اول عکس بذار

دختره با توجه به عددی که اون وسط نوشته

اخه دکترمم گفت دختر آنومالی ۱۷هفته رفتم گفت پسر

جنسیت صفحه اول میزنه
نوشته کروموزم y اگه دیده شده باشه پسر نباشه دختره

احتمال پسر باشه بیشتره

ازمایش دادین واسه جنسیت میدونی اون xxxیعنی دختر اون xyیعنی پسر ولی مشخص نیست حالا کدومش هست

پسره.

عزیزم جنسیت صفحه اوله

دختره

سوال های مرتبط

مامان علی💙 مامان علی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۵ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱ ماهگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان Mahdiyar🩵👶🏻 مامان Mahdiyar🩵👶🏻 ۶ ماهگی
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان عباس مامان عباس هفته سی‌وششم بارداری