۵ پاسخ

من چون بچم تک شریانیه هر چهار هفته سونو میدم ولی در کل سونو هفته های آخر زیاد نی فک کنم از هفته سی ب بعد یکی‌دوتا سونو بیشتر نباید بدی ولی هر هفته بری ویزیت دکترت

نه واسه چی بری؟سونو وزن داری دیگه یکی یا دوتا

ماه اخر هر هفته باید بری پیش دکتر ویزیت بشی ولی دیگه نیاز به سونو‌ نیست

یعنی هر دو هفته سونو میدی

من دو روز پیش دکتر بودم برای دو هفته دیگه وقت گذاشت

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته چهلم بارداری
مامان باراد🤎 میراث🐻 مامان باراد🤎 میراث🐻 ۱ ماهگی
مامان آروین
آوا مامان آروین آوا ۹ ماهگی
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان آروین
آوا مامان آروین آوا ۹ ماهگی