۴ پاسخ

من فقط ژلیش کردم
توام ژلیش انجام بده زودتر تموم میشه نورشم اذیت نمیکنه زیاد اگه حساسی وگرنه مشکلی نداره

من ن ولی خیلیا انجام دادن

سلام
من از اول بارداری انجام دادم

ماه اخر انجام بده

سوال های مرتبط