۳ پاسخ

سلام خانما منم چه شیر اپتامیل میدم وزن دهی نداشت و یبوست میگره بچه نان میدم بالا میاره رفلاکس گرفت میشه ی راهنمایم کنید چی بدم

اپتامیل خیلی خوبه واسه وزن دهی ولی به بچه من نساخت نان میدم الان نان اوکی باش

بستگی داره چی به بچت بسازه

سوال های مرتبط

مامان محمدصدرا💙 مامان محمدصدرا💙 ۹ ماهگی
مامان قلبم🩷🐣 مامان قلبم🩷🐣 ۶ ماهگی