از چند ماهگی میتونم به پسرم بستنی بدم

۴ پاسخ

من از یکسالگی دارم میدم

عزیزم میگن بستنی و عسل برای بچه خوب نیست تا دو یا سه سالگی نبایدبدی

من که همین دو روز پیش دادن چون ان شاله امروز یا فردا ۹ ماه میشه

همچین چیز خوبی هم نیست تا دوسالگی نده

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان مامان ماهلین مامان ۱۱ ماهگی
مامان دلوین فرفری🫀 مامان دلوین فرفری🫀 ۲ سالگی