۵ پاسخ

عزیزم ندی بهتره کاری ب بدغذایی و اینا ندارم بچه هر چی شکر نمک کمتر بخوره برا سلامتیش بهتره

من که خواهرم از۴ماهگی بستنی به بچش داد الآنم ۱۳سالشه
ولی من نمیتونم بدم چون بچم حساسیت ب پروتئین گاوی داره

میگن بستنی رو تا دوسال ندن خیلی بهتره

زیر یکسال ممنوعه

حداقل بعد ۱سالگی.عادت میکنن به شیرینی

سوال های مرتبط

مامان نی نی🥹❤️ مامان نی نی🥹❤️ ۱۷ ماهگی
مامان ماهان🌙👶🏻🩵 مامان ماهان🌙👶🏻🩵 ۷ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱۰ ماهگی