میتونم به پسرم حلوابدم به جای شکرنبات میزنم

۳ پاسخ

من مربای به میدم با شکر قهوه ای هست

من کاچی درست می‌کنم براش نبات هم یه کم میریزم داخلش

فرق شکرونبات چیه دقیقا؟

سوال های مرتبط

مامان سانانم مامان سانانم ۱ سالگی
مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی