عروسکی که بافتم
چطوره؟؟

تصویر
۸ پاسخ

احسنت خیلی قشنگه👏👏👏👏👏👏

وای چه قشنگ

چ نازه آفرین

چه تمیز ماشالا افرین مادر هنرمند

با چه قلابی بافتی

چه نمیز بافتی.افرین

آخ ننه نازه

وویی مامان هنرمند🥹❤عالیه

سوال های مرتبط

مامان رادوین🧿 مامان رادوین🧿 ۱۷ ماهگی
مامان 𝐻𝒶𝓀𝒶𝓃👣🩵 مامان 𝐻𝒶𝓀𝒶𝓃👣🩵 ۱۵ ماهگی
مامان 𝐻𝒶𝓀𝒶𝓃👣🩵 مامان 𝐻𝒶𝓀𝒶𝓃👣🩵 ۱۵ ماهگی
مامان 𝐻𝒶𝓀𝒶𝓃👣🩵 مامان 𝐻𝒶𝓀𝒶𝓃👣🩵 ۱۵ ماهگی