دخترا برا اسهالی چی خوبه 😔

۵ پاسخ

پودر کیدی لاکت زینک تو ماست
شربت زینک سولفات
موز

پودر سنجد

پدی لاکت با شربت زینک به دختر من داد دکترش

دکتر ب دختر شربت نئوزینک داد

نوشابه سیاه بجوشون بخوره ببین خوب نمیشه
وگرنه کپسول یوگومی اگه اشتباه نکنم

سوال های مرتبط

مامان tiam مامان tiam ۲ سالگی
مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی
مامان رونیا مامان رونیا ۲ سالگی
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۲ سالگی
مامان عسل بانو مامان عسل بانو ۲ سالگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۲ سالگی