سلام .ببخشید دوستان ترشح پنیری وسفید رنگ کم تو سه ماهگی خطرناکه؟

۳ پاسخ

ن اگر بو و خارش نداری هیچ خطری نداره
من ب محض باردار شدن ترشحاتم این شکلی شد دکترم گفت هیچ خطری نداره
مال یکی انقدر شل میشه ک شرتش خیس میشه مال یکیم غلیظ میشه

ن عزیزم

اگه خارش داری و عفونته پماد بگیر بزن من رفتم دکتر بهم پماد داد اگه خاسی عکسش بفرستم

سوال های مرتبط

مامان یه دخمل فسقلی مامان یه دخمل فسقلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهاردهم بارداری