۸ پاسخ

ببخشید میگم از دخترتون تست تخم مرغ هم گرفته بودید ؟

تب نکرد؟ سرخجه سرخک نگرفت؟؟

منم واکسن دخترمو امروز زدم خوشبختم🤣🤣🤣😂😂

به سلامتی خدا حفظش کنه

دا بگو چطوربود من ازترسم ۱هفته ای نزدم ب اش

راحت بود؟جا ما که نمیزنن روزای خاص باید بری.دخترتون با پسرم تو یه روزن.
قد و وزن و دورسرش چند بود؟

اخی پسرمن چهارشنبه اذیت داره ؟

ب سلامتی
عزیزم لباسشو کم کن تب نکنه

سوال های مرتبط

مامان سوین کوچولو مامان سوین کوچولو ۲ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان 🩵دیار🩵 مامان 🩵دیار🩵 ۱ سالگی
مامان دلارا❤️✨ مامان دلارا❤️✨ ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی