واکسن یک سالگی سنگین

۱۱ پاسخ

راحت ترین واکسن هست نگران نباش

نه اصلا سنگین نیست خداییش

نه بابا از سرحال تر سرحال😉

راحت ترین واکسن .هیچی نداره

نه عزیزم راحته همون لحظه تزریق فقط درد داره
دست و پای راست میزنن
به من گفتن بعد ی هفته امکان داره تب کنه و دونه بزنه من فعلا دوشنبه زدم تاالان که خداراشکر خوب بوده

من که هنوز نزدم

۲تاس توپاهاش میزنن ولی سبکه تب هم نمیکنه

خدارشکر

ی کجا میزنم چندتا. امکان تب دارن

اصلااا

نه خیلی هم سبکه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان مامان شاهان مامان ۱ سالگی
مامان سوین کوچولو مامان سوین کوچولو ۲ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی